MoanToan

Alla inlägg under november 2012

Av Moa Bendrik - 16 november 2012 14:50

Hej!

Nu var det längesen jag bloggade. Jag och Destiny åker till stallet två gånger i veckan. Igår följde Fanny med och hjälpte oss.

Jag har bytt sköthäst till Mimoosa. Helt underbar är hon.

Igår mockade jag tre och en halv kärra åt henne. Den fullaste kärran höll jag på att välta i stallgången, sen höll jag på att tappa ner den i gödselstacken xD.

Jag och Destiny ska med klubben på en söndagsfinal på Stockholm International Horseshow! Den andra december är det dags.

Nu har jag inte ridit på evigheter! 2 veckor ungefär. Döööör gör jag. Men som tur är ska jag rida på söndag, hästarna hade höstlov så då var det teorivecka, men äntligen är det dags på söndag.

Jag ska till Panduro med mamma imorrn och köpa julpyssel. Börjar bli dags nu!

Just nu sitter  jag vid datan (NÄHÄ you dont say!!) spotifyar och skypar medans jag tjockar choklad och chips. Tvärtom till vad jag tänkte göra. Tänkte dra ut och springa men hitta inte mina joggingbyxor (jävla tvättmaskin). Hehehehe.

Ha en kul helg allihop och njut njut njut! Sov lääängee och tjocka i er mycket godiiiis!


<3 Moa

Här är en bild på Mossan (Mimoosa)!

 

Min lilla älskling!

Presentation


Mimoosa.
You are my #1 the only treasure I'll ever have
Anything for you

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards