MoanToan

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

Tjohoo

Av Moa Bendrik - 25 februari 2013 12:00

Tjabba!

Igår red jag Spirit istället för Bus, omedelbar besvikelse som sedan gick över helt. Spirit var otroligt otålig eftersom vi hoppade men det gick jättebra och min ridlärare var imponerad. Det var ju även bra att jag fick ha Spirit eftersom jag ska hyra honom imorgon och på torsdag.

Nu när vi läser det här sitter jag på bussen ut till stallet för att fota Destiny och Silver, eventuellt oxå Tesla och Albin om hon vill vara med på bild och Ina och Bus om hon rider i ridhuset och om hon vill ha bilder på henne och Bus.

Isåfall kan man ju lägga över bilderna i ett USB oxå får hon ladda över bilderna sen, eftersom jag lånar Destinys pappas kamera kan nog han hjälpa till med det.

När Destiny fixar Silver ska jag bara mysa med Mimoosa och rykta av henne lite. Hon var jättetrött igår, snuttan då och var inte sugen på att gå lektion det såg man.

Jag ska kolla med Unni om hon kan fota mig på torsdag så kanske ni kan få lite bilder later on.

Stallmys väntar!

Hejdå!


<3 Moa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Bendrik - 14 september 2013 22:31

      Finaste Bus och Mimoosa   Kort update på hur det går för mig..   Mimoosa och jag är fortsatt bästa vänner.. Kommer snart få börja rida henne, hon har vart jättestel i vänster sida och i bogen så höga dressyr och hoppklasser är ett...

Av Moa Bendrik - 12 mars 2013 19:51

Hej! Var hos Mimoosa idag, hon var inte alls glad. Fick inte en endaste bra bild. Mockade, gjorde rent hennes katastrofalt smutsiga frambensskydd, ryktade en låång stund och gjorde rent vattenkopp och krubba som oxå var katastrofalt smutsiga. Skydde...

Av Moa Bendrik - 11 mars 2013 16:47


Hej alla glada männsikor!   Mimoosa är bra igen, på benen och går lektion som vanligt! Himla skönt, det var ju aldrig allvarligt men man blev ju orolig ändå! Jag red lektion igår, Spirit. Får Spirit lite för ofta så jag är lite trött men jag ser ...

Av Moa Bendrik - 5 mars 2013 19:07

Hej! Idag har jag varit hos Mossan. Mockade lite och ryktade läänge. Mysigt! En en och en halv timmes mys-session när vi båda bara njöt. Elin och Fanny K har nu blivit skötare på Tjorven och Fonzie. Var lite blyga i början men kom sen fram och ...

Av Moa Bendrik - 3 mars 2013 20:24

Hej! Jag längtar bort nu. Bort från denna blogg. Bara längtar tills designen är färdig. Gaahhh. Jag red idag. Vill inte, orkar inte med honom nå mer på lektion. Snälla, ha lite fantasi Sofia snälla! Fick Spirit och är så otroligt trött på att ha ...

Presentation


Mimoosa.
You are my #1 the only treasure I'll ever have
Anything for you

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards