MoanToan

Direktlänk till inlägg 21 februari 2013

Vadå PMS-kossa?!

Av Moa Bendrik - 21 februari 2013 20:36

Hej alla glada!

En grej jag verkligen stör mig på riktigt rejält är när killar tvärantar att man har mens eller PMS så fort man tappar humöret eller blir liite arg.

Så himla irriterande!!

Bara för att vi är tjejer så betyder inte det att vi har PMS varje gång vi tappar humöret med alla jobbiga killar i puberteten.

En rolig grej är oxå på lektioner när vi tjejer försöker viska till varann, och alltid lyckas (nästan) för att vi har så ljusa röster. Killarna däremot misslyckas totalt nu när de kommit i målbrottet. Ganska kul faktiskt!

Aja, var i stallet idag, mockade och mös men lattjade mest med Tesla och Fanny och Destiny. Skiitkuul!

Ska dit imorgon med Destiny igen för lite ryktmys, smörj av sadel och träns och allmänt skoj helt enkelt!

Dock har Mimoosa varit en jävla PMS-kossa hela veckan. Idag var hon helt okej, men igår hade hon allvarlig damp

-.-

Hon sparkade i boxväggen och högg i luften åt hennes boxgranne Verano, för ingen anledning. Jag var tvungen att gå emellan så fort hon närmade sig boxväggen mellan henne och Verano. Stackars Verano, han såg så snopen ut!

Aja, ska nog forsätta med min svenskaläxa nu.. Strax..

Jag och Jossan hade ett 20 minuter långt skrattanfall..

Jag försöker nu hålla igång bloggen så gott det går igen, fått lite mer bloggmotivation faktiskt!

Svenskaläxa..


<3Moa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Bendrik - 14 september 2013 22:31

      Finaste Bus och Mimoosa   Kort update på hur det går för mig..   Mimoosa och jag är fortsatt bästa vänner.. Kommer snart få börja rida henne, hon har vart jättestel i vänster sida och i bogen så höga dressyr och hoppklasser är ett...

Av Moa Bendrik - 12 mars 2013 19:51

Hej! Var hos Mimoosa idag, hon var inte alls glad. Fick inte en endaste bra bild. Mockade, gjorde rent hennes katastrofalt smutsiga frambensskydd, ryktade en låång stund och gjorde rent vattenkopp och krubba som oxå var katastrofalt smutsiga. Skydde...

Av Moa Bendrik - 11 mars 2013 16:47


Hej alla glada männsikor!   Mimoosa är bra igen, på benen och går lektion som vanligt! Himla skönt, det var ju aldrig allvarligt men man blev ju orolig ändå! Jag red lektion igår, Spirit. Får Spirit lite för ofta så jag är lite trött men jag ser ...

Av Moa Bendrik - 5 mars 2013 19:07

Hej! Idag har jag varit hos Mossan. Mockade lite och ryktade läänge. Mysigt! En en och en halv timmes mys-session när vi båda bara njöt. Elin och Fanny K har nu blivit skötare på Tjorven och Fonzie. Var lite blyga i början men kom sen fram och ...

Av Moa Bendrik - 3 mars 2013 20:24

Hej! Jag längtar bort nu. Bort från denna blogg. Bara längtar tills designen är färdig. Gaahhh. Jag red idag. Vill inte, orkar inte med honom nå mer på lektion. Snälla, ha lite fantasi Sofia snälla! Fick Spirit och är så otroligt trött på att ha ...

Presentation


Mimoosa.
You are my #1 the only treasure I'll ever have
Anything for you

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards