MoanToan

Alla inlägg under september 2013

Av Moa Bendrik - 14 september 2013 22:31

   


Finaste Bus och Mimoosa


Kort update på hur det går för mig..


Mimoosa och jag är fortsatt bästa vänner.. Kommer snart få börja rida henne, hon har vart jättestel i vänster sida och i bogen så höga dressyr och hoppklasser är ett icke sa nicke för min wonderwall.


Har ridit Bus otroligt mycke i sommar, med en dressyrtävling idag.. Hoppas på att få rida honom regelbundet nästa termin, om han inte säljs innan.. Ska bli till och tjata som tusan på mamma och pappa för att kanske kanske få han.. Hoppas kan man. Mitt guld.


Fonzie blev avlivad i april och kommer alltid vara mig kär..


Uppnått hög tillit från personalen på ärk..så har mer frihet nu..


Forsätter mina ridlektioner två gånger i veckan..


Det här kanske blir mitt sista inlägg här för att jag har verkligen inte tid.. Ska uppdatera om mig och Mimoosa och mig och Busen så mycket det går.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mimoosa.
You are my #1 the only treasure I'll ever have
Anything for you

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards